«Jeep Wrangler» ir viens no piemēriem, kādēļ šā ražotāja nosaukums ir kļuvis par vispārlietojamu vārdu – džips. Tā ir automašīna, kas spēj apmierināt gandrīz visas bezceļu entuziasta cerības un nogādāt līdz visnomaļākajām vietām. Kopā ar ceturtās paaudzes «Wrangler» ražotājs pāršķir jaunu lapu – «Jeep» šeit nozīmē ne tikai nepārspējamu caurgājību, bet arī lielisku dinamiku un komfortu.

Praktiskums bezceļos – pirmajā vietā

«Wrangler» ir rāmja konstrukcijas apvidnieki, un tie tiek piedāvāti trīs aprīkojuma un noformējuma līmeņos: «Sport», «Sahara» un «Rubicon». Visi tiek komponēti ar divu vai četru durvju virsbūvi, bet «Sahara» versija var būt uzlabota ar īpašo «Overland» paketi ar 18 collu vieglmetāla diskiem, virsbūves krāsā nokrāsotām radiatora restītēm un citiem aksesuāriem.

Priekšējais stikls ir nedaudz paliekts autovadītāja virzienā – tā tiek uzlabota aerodinamika, braucot ārpus pilsētas. Bezceļos tas pats priekšējais stikls ir ne mazāk praktisks – pateicoties speciāliem stiprinājumiem, to iespējams nolaist ļoti ātri un vienkārši. Tā rāmis tagad savieno abus priekšējos stieņus un paliek vietā, pat noliecot stiklu.

Jaunajā «Wrangler» ir iemontētas sevišķi vieglas un izturīgas alumīnija durvis, kuras iespējams ātri izņemt.

Tāpat «Wrangler» ir pieejamas trīs dažādas jumta versijas: «Sky One-Touch», kas ir jumta nolaišana ar vienas pogas piespiešanu, «Zipperless Premium Sunrider» – ar rokām atsedzams mīksta auduma jumts un «Freedom Top» – noņemams trīs daļu cietais jumts.

Foto: Fiat Chrysler Automobiles

«Jeep Wrangler» saglabā svarīgākās sava priekšgājēja īpašības – teicamu caurgājību un īpašu izskatu. Tomēr tas nav viss, jo «Wrangler» ir arī drošs, komfortabls un ikdienas lietošanai piemērots auto, saka «Jeep» pārstāvja Latvijā, SIA «Autobrava» direktors Ruslans Vlasjuks.

4x4 sistēma

Ceturtās paaudzes leģendārajā džipā tiek montētas divu veidu pilnpiedziņas: «Command-Trac» ir standarts «Sport» un «Sahara» modeļos, bet «Rock-Trac» – «Rubicon». Abām pilnpiedziņām «Select-Trac» elektronika pastāvīgi monitorē un regulē vilkmes sadalījumu starp asīm.

Foto: Fiat Chrysler Automobiles

Pati pilnpiedziņas sistēma darbojas četros režīmos: «2H» (divi dzinējriteņi), «4H AUTO» (automātiskā griezes momenta sadale starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem), «4H Part-Time» (griezes moments tiek sadalīts vienādi priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem) un «4L» (pastāvīgā pilnpiedziņa ar pazeminātu pārnesumu). Pārslēgt sistēmas no «2H» uz «4H» un otrādi iespējams, braucot ar ātrumu līdz 72 km/h. Palēnināta pārnesuma režīmu «4L» iespējams ieslēgt tikai automašīnai stāvot.

katram «Wrangler» ir vismaz 25 cm klīrenss un tas spēj pārvarēt līdz pat 76 cm dziļu ūdens šķērsli.
Foto: Fiat Chrysler Automobiles

Divi motori

«Wrangler» patlaban tiek piedāvāti tikai divi motori. 2,2 litru «MultiJet II» dīzeļdzinējs ar maiņģeometrijas turbokompresoru attīsta 200 ZS un 450 Nm, savukārt benzīna motors ar 2,0 litru darba tilpumu un turbokompresoru - 265 ZS un 400 Nm. Abi dzinēji tiks sapāroti ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Centrālajā konsolē visos «Wrangler» ir 7 collu skārienekrāns. Zem tā atrodas klimata un skaņas kontroles pogas, 12V un USB savienojumi. Papildus iespējams pasūtīt arī 230V savienojumu un daudzas citas komforta sistēmas. Pasīvo un aktīvo drošības sistēmu aprīkojums tikmēr ietver aklās zonas vērošanas sistēmu, parkošanās asistentu, aizmugurējā skata kameru u.c.

Foto: Fiat Chrysler Automobiles
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams