“Victoria's Secret” “ eņģelis, 35 gadus vecā austrāliešu modele  un divu bērnu māmiņa Miranda Kerra vienmēr izskatās kā "miljons dolāru mazulīte". Viņai nav  neviena lieka kilograma (ņemot vērā arī to, ka otro bērnu viņa laida pasaulē tikai pirms dažiem mēnešiem) - tas ir regulāru treniņu un jogas rezultāts, un, protams, diēta, kuru viņa ievēro visu mūžu. Kā izrādās, nekā sarežģīta viņas ēšanas režīmā nav. Diētai var sekot katra meitene, kura sapņo par skaistu figūru, stāsta “Cosmo”.

Neņemot vērā, cik ļoti Mirandai ir paveicies ģenētiski, viņa nenoliedz, ka diētai viņas dzīvē ir liela loma. Uzturā viņa pārsvarā lieto: svaigus dārzeņus un augļus, gaļu, zivi, riekstus un zaļos salātus. Tāpat viņa uzņem vitamīnus, biovielas (koenzīmu Q10, omega 3 un omega 6) un probiotiķus.

“Es ļoti mīlu organisko pārtiku. Dievinu spinātus, avokado, selerijas salātus un brokoļus. Ir tik patīkami dzīvot ar viegluma sajūtu!” reiz savos noslēpumos dalījās Kerra. Neskatoties uz to, modele dažkārt atļaujas apēst picu - ne veselu, bet pāris gabaliņus, vai arī gabaliņu Pavlovas kūkas. Viņasprāt, šādi šmaukšanās mirkļi ir nepieciešami katram.

Miranda Kera (Miranda Kerr) 2009.gads / Foto: AFP/LETA
6. Miranda Kerr / Foto: AFP/LETA/REUTERS/AP/SCANPIX

Katru dienu Miranda sāk ar glāzi silta ūdens ar citronu, jo tas palīdz iekustināt organismu un sagatavot to pārtikas uzņemšanai. Pēc tam viņa izdzer proteīna kokteili vai smūtiju ar godži ogām, čia sēklām vai rīsu proteīna pulveri. Kaut gan brokastis viņai mēdz būt arī citādākas.

Mirandas dienas ēdienkarte:

Brokastis: tostermaize ar avokado un olu vai svaigu augļu salāti, vai smūtijs.

Otrās brokastis: riekstu asorti un zaļā tēja.

Pusdienas: cepts lasis ar kurkumu, citronu un ķiploku, dārzeņu salāti no rukolas, sojas, avokado, gurķiem, violetā kāposta. Mērcei viņa sajauc ēdamkaroti olīveļļas, pilīti citrona un tējkaroti ābolu etiķa.

Vakariņas: krāsnī cepta vista un kartupeļu ragū.

Pirms miega: augļu un tēja bez cukura.

Uzsvaru ēdienkartē modele liek uz pusdienām. Vēl viens viņas iemīļots pusdienu variants ir Tunisijas vistas salāti ar cigoriņiem, rukolu, spinātiem, gurķiem, avokado un sakņu dzinumiem. Papildus - zupa ar cukini biezeni, kariju, ķiplokiem, sīpoliem un kokosriekstu pienu. Pagatavot to ir vienkārši, tas ir svaigs, barojošs un garšīgs ēdiens!

Viens no svarīgākajiem Mirandas gatavošanas noteikumiem: nekad neko nesasaldē un gatavo tik daudz, lai ēdiens nepaliktu pāri. Jāgatavo ir tik daudz, cik tu vienā reizē plāno apēst.

Protams, modele dzer daudz tīra ūdens (ne mazāk kā divus litrus dienā). Vēl viņa ir iecienījusi zaļo tēju un zaļās svaigi spiestās sulas. Un viņa ir aizmirsusi par saldinātajiem dzērieniem un alkoholu. Kā redzat, rezultāts ir tā vērts! Modele jau vairāk kā 10 gadus nesver vairāk par 50 kg, un viņas augums ir 175 cm. Turklāt, tieši pateicoties šim veselīgajam uzturam, viņa spēj saglabāt ideālu formu.

Foto: Scanpix
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams