FOTO: instagram/kdeimon

Skropstu meistare Kristīne Deimone, kura vairākkārt nonākusi ziņu portālu virsrakstos, dalījusies savos novērojumus par nesen atklāto "outlet" ciematu Jūrmalā.

Deimone vietnes "Instagram" īsajos stāstiņos atklājusi savu iepirkšanās pieredzi. Kā apgalvo Deimone, daudzi veikali joprojām ir slēgti, un viņas iecienītajam zīmolam "Gucci" atvēlēts vien mazs stends. "Nauda ir! Karte ir, pie velna! Pirkt - nav ko," sašutumu pauž Deimone.

Ekspresīvā sieviete, kura iepirkusies ārzemju "outlet" ciematos, skumji nosaka, šī ir "pirmā un, godīgi sakot, pēdējā reize", kad viņa iepērkas nesen atklātajā Piņķu ciematiņā.

"Viss, ko es nopirku, ir "Armani" zeķes, kuras es pērku ikdienā, kuras maksāja 10 centus lētāk, nekā es parasti sūtu viņas. Normāls outlets?"  - noskaitusies ir Deimone. 

Atgādinām, ka "Via Jurmala Outlet Village" tiek attīstīts divās kārtās, un tā kopējā teritorijas platība būs 110 000 kvadrātmetru. Pirmajā kārtā bija paredzēts atklāt veikalus, kuru kopējā platība ir 13 500 kvadrātmetru. Pēc otrās kārtas būvniecības noslēgšanās, "Via Jurmala Outlet Village" kopējā izīrējamā platība tiks palielināta līdz 21 000 kvadrātmetriem, nodrošinot tirdzniecības vietu 120 zīmolu veikaliem.

Projekta arhitektonisko risinājumu izstrādājis arhitektu biroja "Archab" arhitekts Andris Bērziņš.

Foto: atklāj ​Baltijā lielāko "outlet" ciematu

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO